1. Home
  2. Consumenten
  3. Klanttevredenheid

Klanttevredenheid

Kwaliteit is een belangrijke pijler die bij Kifid centraal staat. Kifid werkt voortdurend aan de kwaliteit van haar organisatie. U kunt daarom direct na het afronden van uw zaak benaderd worden door onderzoeksbureau SAMR met het verzoek mee te werken aan een kort onderzoek hoe u de dienstverlening van Kifid ervaart. Graag vernemen wij hoe u de behandeling van het geschil ervaren heeft. Uw mening kunt u geven in een online onderzoek. We vragen  u dan om de dienstverlening te beoordelen en om de uiteindelijke beslissing niet mee te nemen in het oordeel. Met uw hulp kunnen wij onze dienstverlening nog verder verbeteren. Het invullen van het onderzoek duurt ongeveer 2 minuten. Antwoorden op de vragen die die voor ons van belang zijn: Ging het zo als u had verwacht? Of heeft u tips voor Kifid hoe het beter kan? Deel die tips met ons zodat Kifid leert voor toekomstige geschillen die aan hen worden voorgelegd. Uw emailadres zal anoniem gedeeld worden met het onderzoeksbureau. Als u hierop geen prijs stelt kunt u dat aangeven tot  het afronden van uw zaak.


Vragen?
Onderzoeksbureau SAMR ondersteunt ons bij de uitvoering van dit onderzoek. In het onderzoek kunt u aangeven of SAMR uw antwoorden, voorzien van uw gegevens aan Kifid mag doorgeven of dat u liever anoniem wilt blijven. Heeft u vragen over het onderzoek? Neem dan gerust contact op met SAMR via 033 - 330 33 33 of via kifid@samr.nl.