Waarover kunt u klagen?
Enkele voorbeelden waarover u een klacht kunt indienen:
- u vindt dat u niet correct te woord bent gestaan door een medewerker van Kifid;
- u bent ontevreden over de bereikbaarheid van Kifid of een medewerker;
- u moet te lang wachten op beantwoording van uw bericht of de afhandeling van uw klacht.
Waarover kunt u niet klagen?
U kunt geen klacht indienen over de inhoud van een uitspraak van de Geschillencommissie of de Commissie van Beroep,
U kunt ook geen klacht indienen over een procedurele beslissing tijdens de behandeling van uw klacht.
Klacht over Kifid indienen
U kunt uw klacht over Kifid indienen door een e-mail te sturen naar: klachtencoordinator@kifid.nl
Of stuur uw brief naar: Kifid t.a.v. de klachtencoördinator, Postbus 93257, 2509 AG Den Haag.
Wij nemen uw klacht over Kifid serieus. Wilt u in uw e-mail of brief in ieder geval de volgende informatie vermelden:
- wat is uw klacht?
- wat is er precies gebeurd?
- wanneer vond het voorval plaats?
- indien van toepassing: over welke medewerker klaagt u?
- het nummer van uw klachtdossier
- uw naam, adres, e-mail en telefoonnummer
Uitkomst klacht over Kifid
Wellicht is uw klacht eenvoudig op te lossen met een telefoongesprek of een schriftelijke toelichting. Lukt dat niet, dan ontvangt u binnen één maand een schriftelijke reactie op uw klacht over Kifid. Vraagt de behandeling van uw klacht over Kifid meer tijd, dan informeren wij u daarover.