Mijn Kifid
Mijn Kifid

KIFID 2013 – Een dynamisch jaar in alle opzichten

Het jaarverslag van Kifid uitgevoerd als magazine. Met interviews van onze ‘spelbepalers’. Aantal klachten opnieuw gestegen. Kortere behandelingsduur bij de klachtenbehandeling.

Meer voorlichting en hulp voor de consument. Meer inlevingsvermogen. Bellen met klagers voor nadere informatie. Duidelijke normen.

Voorspelbaar en zorgvuldig. Richtinggevende uitspraken voor consumenten en professionals.

Laagdrempelige alternatieve klachtenbeslechting als Kifid is maatschappelijk gezien steeds belangrijker. Doorlopend proces van veranderen en verbeteren. En het meest zichtbaar van onze transitie: Kifid is verhuisd naar Den Haag CS. Onze nieuwe werkplek straalt uit wat we willen zijn: transparant en professioneel.

Klik hier om het jaarverslag te lezen.

Ook interessant

Heeft u een vraag?

070 - 333 8 999

Bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00

consumenten@kifid.nl

Stuur ons een e-mail

Mijn Kifid

Gemakkelijk de behandeling van uw klacht volgen
Contact