Wat moet ik doen als ik al een klacht heb ingediend bij mijn financiële dienstverlener, maar nog geen antwoord heb ontvangen?
Informeer eerst bij uw financiële dienstverlener of de klacht is ontvangen en in behandeling is genomen. Heeft u 8 weken na het indienen van uw klacht nog geen antwoord van uw financiële dienstverlener én kan Kifid de klacht behandelen, dan nemen wij de klacht in behandeling terwijl de interne klachtprocedure nog niet is afgerond.
Ook in deze categorie
7 maart 2025
Commissie van Beroep ziet reden om aansprakelijkheid slachtoffer bank-aan-huis-fraude te beperken
27 februari 2025
Kifid: bemiddelaar had omzetten gegarandeerd pensioen naar pensioenbeleggingsverzekering moeten afraden
24 februari 2025
Kifid: verzekeraar moet reden geven voor opzegging schadeverzekering tegen einddatum
14 februari 2025
Kifid adviseert incassodienstverlener communicatie aan te passen