Ik wil een klacht indienen, hoe doe ik dit?
U kunt uw klacht online indienen via Mijn Kifid. U maakt eerst uw persoonlijke account aan. Daarna kunt u via het online klachtenformulier uw klacht helemaal digitaal indienen, inclusief digitale documenten en de volledige correspondentie met uw financiële dienstverlener. Ook kunt u uw klacht op papier via de post indienen. Dan verloopt de klachtbehandeling wat minder snel omdat de communicatie via de post gaat.
Bent u een consument? Klik hier. Bent u een ondernemer? klik hier.
Ook in deze categorie
7 maart 2025
Commissie van Beroep ziet reden om aansprakelijkheid slachtoffer bank-aan-huis-fraude te beperken
27 februari 2025
Kifid: bemiddelaar had omzetten gegarandeerd pensioen naar pensioenbeleggingsverzekering moeten afraden
24 februari 2025
Kifid: verzekeraar moet reden geven voor opzegging schadeverzekering tegen einddatum
14 februari 2025
Kifid adviseert incassodienstverlener communicatie aan te passen